jävla lidköpingsbor :o

Jo, jag åkte ju som sagt till stan för att vara med Ewelina & Martin dåra, det var väl trevligt fram tills det att Martin Puttade ner mej i snön, så jag gjorde magplask, rakt ner i en fucking snöhög!

Men jag var inte den enda som hade kontakt med snön, ewelina ramlade en 4 gånger eller ngt, men jag menar, vem kan klandra henne? ;)

Jag drar la till Lidköping på fredag å stör ewelina å martin, de kan dom gött ha! mohahah! ;D

Sen måste jag ju tala om att vi har haft hela 40 läsare idag, sjukt coolt asso :o SAIK
Vi kommer bli nya kissie alltså!, daaaah, fast har ju inte bröst som meloner, är inte blond, å inte för att skryta, men mitt IQ lär ju vara högre en hennes,
ewelina, vi är helt enkelt för BRA för å vara kissie ;)

Ewelina, du behöver dock börja blogga mera!


Kör på en bild från den älskade sommaren, och festen hos Erica & Marica :)

//Kroon

Kommentarer
Postat av: Vetleiqra

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-11-18 @ 10:56:12
URL: http://vetleiqra.blogbloc.com
Postat av: Vetleiqra

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-11-18 @ 10:56:19
URL: http://vetleiqra.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0