dom e käääära

Ah, kärleksparet ewelina och martin kommer till mej idag, känner mej hedrad!
Dom kommer runt halv 6, då drar vi vidare emot stan..

Ska jag vara ärlig tror jag inte martin tycker det är så jätte kul att åka hit, han gör det nog mer liksom för att ewelina ska bli glad..

Jag och Martin har nämligen inte världens bästa relation.. jag känner hans hat emot mej.. det gör mej ledsen, bara för jag också vill vara med ewelina :(

Åååå vet ni? :o han liksom sa till ewelina att slå mej herrom dagen, åååå vet ni? :( Ewelina gjorde det :(

Nej, nu ska jag torka tårarna, och göra mej iordning lite, seya.


Känner att jag vill bjuda lite på mej själv dåra.. HA-HA

//Kroon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0