ABOUT YESTERDAY!

Halloj där ute i snön!
'
Här sitter nu jag&jennie och har precis vaknat!
min syster zandra är här och!
HÄRLIGT!
'
Igår hände det på hemköp igen!
Vi satt där, åt chips&jordnötsringar&drack cola,
sen kommer vi in på en viss kille,
då kom vi på att vi kunde ringa han & fråga om han festa,
så då ringde jag och ja , det gjorde han!
Så vi blev bjudna på fest och drog dit &festa,
sen skulle dom på krogen &då va vi tvunga och dra , tyvärr!
'
MEN ..
Då drog vi till ett annat plaze , där massa folk var!
KULKUL!
sen åker vi hem runt 1 och då sitter min andra syster louise& hennes pojkvän på bussen och är GÖTT FULLA!
hahahahaha,
sen bråkade jag och hennes pojkvän bara för att han drog ner mig i snön!
Fan vad "arg" jag blev, haha!
så vi hade lite snöbollskrig!
KUL!
'
Nu ska jag& jennie göra något annat!
Hörs sen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

okej det blev fest här :D

2010-12-18 @ 12:29:28
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha en fin kväll snygging! =)

2010-12-18 @ 19:17:42
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0